Крах А321.Експерти виявили у пасажирів А321 вибухові травми

5636f4122e309_d4Jeqqt(1)
[uptolike]



Судмедексперти розділили загиблих на дві групи і з’ясували, що характер пошкоджень сильно розрізняється.

У розпорядженні LifeNews виявилися результати судово-медичної експертизи тіл людей, загиблих під час аварії літака А321 в Єгипті. У загальній складності в морги Петербурга надійшло понад 200 фрагментів біологічних матеріалів, із яких експертам вдалося приблизно «скласти» близько 150 тел.

6de0031346193c76e8d8ef0156b051bd__660x

Всіх пасажирів літака, що розбився умовно розділили на дві групи. До першої групи увійшли люди, чиї тіла були знайдені в районі падіння основної частини лайнера. А в другу групу потрапили пасажири, чиї останки знаходилися неподалік і серед уламків хвостової частини Airbus.

d1b1559f67e8fddebee396c126aebaeb__660x

Ті, хто сидів у передній частині лайнера, отримали тупі травми грудної клітки і області живота і таза, множинні переломи верхніх і нижніх кінцівок і розриви внутрішніх органів. Смерть людей настала через гострої втрати крові, шоку і відкритих черепно-мозкових травм.

fed5673ae0c770d892d0c5930246b2f3__660x

Судмедексперти, які проводили дослідження тіл пасажирів із хвостової частини, виявили, що характер їх травм помітно відрізняється від першої групи. Як стало відомо LifeNews, у більшості загиблих були діагностовані так звані вибухові травми з множинними опіками понад 90 відсотків м’яких тканин.

dda3293e23310516b2267f64a346824a__660x

За словами джерел, можуть вибухнути паливні баки або спрацювати невстановлений вибуховий пристрій. Ділянки обгорілих тканин пасажирів вже відправили на аналіз. Їх досліджують на наявність слідів вибухівки. Однак експерти вже звернули увагу, що в тілах більшості загиблих із хвостової частини лайнера були виявлені частки металу, обшивки лайнера і його деталей.
Так звані вибухові травми вказуються фахівцями в заключних в тих випадках, коли виявляються сліди від ударної хвилі, або частинки вибухової й хімічної речовини або термічної дії.
При таких травмах у загиблих оплавлена ​​або прогорілих одяг, а також розтрощення м’яких тканин від ударної хвилі. При цьому фахівці відзначають, що наслідки від дії ударної хвилі схожі з наслідками від удару тупим твердим предметом з широкою площиною.
Нагадаємо, літак Airbus 321, що здійснював рейс 9268 Шарм-ель-Шейх — Санкт-Петербурга, зазнав аварії 31 жовтня. Незабаром після вильоту з єгипетського аеропорту екіпаж лайнера перестав виходити на зв’язок. Повідомлялося, що літак різко знизився на 1,5 кілометра, після чого зник з екранів радарів. Перед втратою зв’язку пілот запитував дозвіл на посадку в аеропорту Каїра, повідомляють співробітники аеропорту.
Пізніше стало відомо точне місце аварії лайнера. На борту А321 знаходилося 224 людини — семеро членів екіпажу і 217 пасажирів, серед яких 25 дітей. Ця авіакатастрофа стала найбільшою в історії російської і радянської авіації


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *