Крах А321: лайнер підірвали бомбою усередині багажного відсіку, упевнений експерт

5636f4122e309_d4Jeqqt(1)
[uptolike]



На своїй сторінці в Фейсбук Кирило Шрайбер опублікував короткі аналітичні висновки того, чому сталася катастрофа А321. На думку експерта, такі руйнування можуть бути тільки в результаті потужного вибуху, який пролунав всередині багажного відсіку, передає Joinfo.ua.

«Крах А321 стало наслідком вибуху, що стався в повітрі в середній частині фюзеляжу, в зоні другого багажного відсіку. При цьому конструкція аероплана повністю зруйнувалася — відокремилася хвостова частина, загибель літака була неминучою.

Тому на ній немає ніяких слідів пожежі, і тому вона впала на значній відстані від носової частини. Передня частина з частково зруйнованими крилами протягом дуже короткого часу звалилася на землю, де і запалало паливо, ще залишалося в баках і системі. Потужність вибухового пристрою, закладеного в багажний відсік, становила близько 4-5 кг у тротиловому еквіваленті.

Ймовірно, вибуховий пристрій був закладений в Єгипті, в багажі пасажирів. Версію смертника виключати не можна, але не обов’язково.

5636f4122e521_12196361_10205533131627059_1737676170821400972_n 5636f4122e40e_12193869_10205533131707061_7373448618438650332_n (1)(1)

 

 

Чемодан могли підмінити ще в готелі, могли підмінити на вантаженні в аеропорту, могли просто закласти в будь валізу на блискавці прямо на конвеєрі, або при навантаженні. Агентурою ваххабітів інфільтрованной весь Єгипет повністю, будь-який з них може працювати вантажником в аеропорту, і закласти в багаж будь-який об’єкт.

Судячи з фото останків — жодних слідів пожежі палива, відкритого полум’я, а також вибуху палива — немає. Те, що горіло — ймовірно, горіло на землі «, — написав Кирило Шрайбер.

Від так само опублікував фото, але попередив, що не знайшов точної схеми А320. Але принципово вони майже однакові у всіх Ейрбас — карго відсіки розташовані в нижній середній частині фюзеляжу.

5636f4122e5f0_Bezimyanniy(417)

Ця версія підтверджує відео опубліковане ісламістами


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *