Тіна Канделакі вирішила позбутися свого PR-агентства

Петербургский международный экономический форум. День первый
[uptolike]



Российская телеведущая Тина Канделаки задумалась о продаже своего PR-агентство «Апостол». Впрочем, окончательное решение по этому вопросу еще не принято.

Менеджмент компанії «Апостол» поки приховує від рядових співробітників інформацію про продаж PR-агентства, але за даними джерел, Тіна Канделакі замислила позбутися від компанії. Про це Joinfo.ua повідомляє з посиланням на «Газету.Ru».

«Побутує думка, що неофіційно компанія перейде під крило «Ростеха», а гендиректором «Апостола» залишиться Вострикова (Юлія Вострикова, генеральний директор PR-агентства)», — зазначило джерело.

За словами джерела, для продажу медіакомпанії може бути залучена «фіктивна компанія з фіктивним власником».

Засновником «Апостола» є Василь Бровко, який зараз очолює департамент комунікації та інформації держкорпорації «Ростех».

Джерело зазначає, що офіційне повідомлення про продаж компанії може з’явитися протягом доби.

Раніше повідомлялося, що Тіна Канделакі залишила посаду гендиректора рекламного агентства «Апостол».


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *