Хохма: москальські видання знов виставили себе повними ідіотами

Публікація брюссельського видання EUobserver про нібито рішення Франції продати два вертольотоносці «Містраль» ЄС виявилося жартом на 1 квітня.

Відтак, російські видання, що підхопили новину, дали спростування.

Про це власному кореспонденту Укрінформу у Брюсселі повідомив високопоставлений дипломат ЄС.

«Звичайно, у європейських політичних колах вже давно циркулює ідея про необхідність викупу з боку ЄС цих кораблів, які будуються для Росії, але через відомі обставини не можуть бути поставлені країні-агресору. Але цього рішення немає, це складні процеси, і дана публікація є жартом на 1 квітня», — прокоментував співрозмовник агентства.

У публікації брюссельського видання журналіст пише, що високий представник ЄС із зовнішніх справ та політики безпеки Федеріка Могеріні заявила 1 квітня, що «придбання інституцією ЄС цих двох кораблів є історичним кроком у рамках формування спільної політики безпеки».

Інформацію про нібито продаж двох вертольотоносців «Містраль» Євросоюзу першими підхопили ТАСС, РИА Новости, Интерфакс.

Як повідомляв Укрінформ, ідею про необхідність придбання Євросоюзом у Франції цих «Містралів» активно підтримують представники демократичної більшості Європарламенту.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *