У «ЛНР» заборонили телебачення «укропів», а разом з ним і російський «Дождь»

1399913627-2806-lugansk
[uptolike]



Рада міністрів «ЛНР» прийняв постанову Про обмеження телевізійного мовлення деяких телеканалів на території Луганської Народної Республіки», передає 24Світ.

«З метою забезпечення національних інтересів Луганської Народної Республіки, враховуючи, що в продукції деяких іноземних засобів масової інформації містяться відомості і матеріали, які заподіюють шкоду національній безпеці, спрямовані на пропаганду війни, а також тягнуть інші порушення законодавства ЛНР, зокрема, здійснення телемовлення на території ЛНР без відповідного дозволу (ліцензії) на мовлення «на території» ЛНР «обмежується телевізійне мовлення 23 українських і 1 російського телеканалу», — пишеться в постанові.

У їх числі:
1) 1 + 1 (Україна);
2) 2 + 2 (Україна);
3) 112 Україна (Україна);
4) Канал 24 (Україна);
5) 5 канал (Україна);
6) Еспресо ТВ (Україна);
7) ICTV (Україна);
8) Індиго ТВ (Україна);
9) Інтер (Україна);
10) News One (Україна);
11) Новий канал (Україна);
12) НТН (Україна);
13) Рада (Україна);
14) СТБ (Україна);
15) Телеканал 100 (Україна);
16) ТЕТ (Україна);
17) Тоніс (Україна);
18) ТВі (Україна);
19) ТРК Україна (Україна);
20) Уніан ТБ (Україна);
21) UBR (Україна);
22) УТР (Україна);
23) Перший національний (Україна);
24) Телеканал Дождь (Росія).

«Радмін» зобов’язав операторів зв’язку, що здійснює трансляцію (ретрансляцію) телеканалів, «вжити заходів по виключенню даних телеканалів з сітки мовлення».


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *